2018. már 28.

Bemutatkozó és Multi-vitamin összehasonlító!

írta: TigrX
Bemutatkozó és Multi-vitamin összehasonlító!

Egy és több tablettás multi-vitaminok

 

Bemutatkozó

(2018.03.28)

Mi a célja a bejegyzéseknek? Hát, hogy bizonyos dolgokról könnyebben tudjunk döntést hozni. "Nem minden arany, ami fénylik", hát még akkor, ha réz színe van és mégis aranynak akarják elhitetni.

Mit hasonlítunk össze? Mindent, amit lehet és van értelme. Az első bejegyzések a rendszeres testmozgást elkezdők és persze végzőknek lehet ideális téma: Multi-vitaminok, ízület védők, Kálcium-magnézium készítmények és fehérjeporok edzés utánra.

Ki hasonlít össze? Én. Én pedig nem vagyok sem fizikus, sem kémikus, sem mérnök, sem dietetikus és bennfentes sem. Viszont sokan vagyunk így, de mégis döntést kell hoznunk egy olyan világban, ahol minden információ a rendelkezésünkre áll vagy mégsem áll. Ugyanakkor, ha valamit nem jelentetnek meg, vagy nem úgy, hogy praktikus és/vagy logikus lenne, arról nem nekünk kell elszámolni magunkkal...

Ki az az Én? Átlagos, jogkövető, dolgozó "mókus", aki a jövedelmét szeretné a lehető legjobb ár/érték arányban kidobni az ablakon. 1980-as években született, budapesti lakos, férfi. Jelenleg 2 gyermek apja egy boldog házasságban. Legalábbis tudtommal :) Közgazdász diplomát szereztem vendéglátói szakon. Nem dolgoztam nagyon a szakmámban. Értékesítéssel foglalkozom és foglalkoztam, marketing érdekélődéssel. Szeretem az embereket megfigyelni lélektani és szociális szempontból.

Felelősség vállalás:

- Bármi, ami itt olvasható, tartalmazhat hibát. (pl.: A forrás nem pontos vagy adott mértékegység nem stimmel, persze el is írhattam valamit)

- Minden egyén más és más, így mindenkinek más és más jó. Véleményem csak az én szempontomat tükrözi, persze szeretném, ha mindenki azon is lenne :D

- Nem célom reklámozni semmit sem.

Hasznos időtöltést!

(kis) Multivitamin összehasonlító

 

 Miért? Mert elkezdtem edzőterembe járni testet építeni vagy mi szösz.  Nagyon nagyon sok termék van a piacon és elég sok mindent kéne szedni állítólag. Számomra az lenne az ideális, ha nem kéne egy maréknyi bogyót bevenni. Majd az unokáink szopogassák ezeket, nekem jó lesz a hagyományos vacsora. Persze egy komplex listához szükségesek a több bogyeszből álló készítmények és én is azokat javaslom. A listában láthatóak lesznek különszedve azok a termékek is. 

gyogyszerek.jpeg

Mit? Olyan termékeket kerestem, amik könnyen elérhetőek és olcsóbbnak számítanak. Belelestem az általában reklámozott termékekbe (Centrum, Actival...), de nem kutattam végig, mert nem egy súlycsoport. Így maradt a BioTechUSA, Vitaking, Scitec és My protein termékek.

Hogyan? A Multi pack-ok adatai maradnak ahogy vannak, ott az ár dominál és hogy mennyi tablettát kell magunkba gyömöszölni. Az átlagos készítményeknél pedig 1 kapszulára bontottam a vitaminokat és az ásványi anyagokat. Sok esetben kellett átváltanom mikrogramm-ot mg-ot és nemzetközi egységet oda-vissza, így lehet hiba benne.

Lássuk a táblázatot:


multivitamin_osszehasonlito.jpg

Nyertesek az 1 tablettások között

1. hely és 2. hely: Vitaking Mega1  és BioTechUSA Vitabolic

3. hely: My Protein Alpha Men

Az én választásom a Mega1-re esik mivel kicsit komplexebb pl.: a Króm miatt, de mindenképp szükséges még mellé valamilyen kálcium és magnézium készítmény.

Holtversenyben van a Vitabolic, amire szerintem havonta át lehetne térni. Nála mindenből több van abból, ami fontos kivéve a B7 vitamint. Nála is kell azért kálcium és magnézium.

A harmadik helyre a My protein alpha men került, szép kis összetett készítmény, sajnos a Magnézium hiányzik.

Nyertesek a SOK tablettások között

1. hely: Vitaking Multi Sport Professional

2. hely: Scitec Multi Pro

3. hely: Vitaking Multi Profi Plus

Az első hely becsapós, mivel jelentősen drágább, ugyanakkor tartalmaz ízületvédő anyagokat, de ezért több pirulából is áll.

A második helyre a Multi Pro-t választottam. Komplexebb, viszont hiányzik belőle még egy kis E vitamin. 

Harmadik helyre került a Vitaking Multi Profi Plus, DE hol van belőle a B6???

A Daily Pack nem került a dobogóra, pedig a második helyet elcsíphetné egy halolaj kapszulával kiegészítve !!!!!

Jó bogarászást. Ha valaki tud jó komplex  és egyben magas vitamin és ásványi anyag tartalmú készítményt, kérem jelezze. (Mindig figyeljünk oda, hogy a hátoldalon mennyi kapszulára értik a mennyiségeket!)

Folytatás következik az ízületvédők között.

Szólj hozzá

teszt kiegészítő edzés test vitamin fitness multivitamin összehasonlító táplálék kiegészítő multi-vitamin